Podrška

Mikrotik usluga podrške proizvodima:

Većina vaših pitanja se nalazi i objašnjava u RouterOS dokumentaciji.

  1. Ako ste kupili RouterOS licencu ili RouterBOARD proizvod, ograničena podrška se može dobiti e-poštom 30 dana nakon kupovine na support@mikrotik.com. Obratite se distributeru za pomoć i podršku ako uređaj nije direktno kupljen od MikroTika.
  2. Možete unajmiti sertifikovanog konsultanta za potpunu podršku, dizajniranje mreže i drugu dijagnostiku.
  3. Pogledajte naš forum zajednice.

Instrukcije za podršku:

Kad kontaktirate support@mikrotik.com za bržu pomoć:

  1. Provjerite dokumentaciju i primjere konfiguracije na našoj wiki stranici. Možda je odgovor već tamo.
  2. Provjerite ima li vaš problem postoji na najnovijoj verziji programa MikroTik RouterOS. Najnovija verzija dostupna je u odjeljku za preuzimanje.
  3. Dostavite nam kratki opis problema koji uključuje informacije o postavljanju mreže.
  4. Dostavite nam output fajl podrške (suppout.rif), koja se stvara kada se pojavi problem, instrukcije kako to učiniti na ovom linku.
  5. Obavezno uključite prethodni razgovor u tijelu e-pošte prilikom odgovaranja, nemojte brisati broj tiketa podrške iz predmeta poruke.
  6. Tehnička podrška ne uključuje obuku na TCP/IP.
  7. Odgovor e-pošte može potrajati do 3 poslovna dana.

 

Ako vam je potrebna hitna pomoć, možete unajmiti ovlaštene konsultantske stručnjake. Pogledajte popis stručnjaka.